2009年1月10日星期六

09年的第九日

考試考埋今日就可以放假啦,真系開心啊,今早咁來唔想翻學啊,想睡遲D,但系班主任一個電話打來屋企,叫我翻學,我都唔知道點推渠好,順便咪陪脂膏甄翻學啦,燕燕跟住又翻學,順便買咗一盒蛋撻比我D食,真系好,點知去到學校,唸住班主任會鬧我D,點知到冇鬧添,全班都黎咗20人左右,有D都冇來,早知到我D都唔好來啊,來到丅軸我D開始考試啦,但系睇到D試卷都覺得煩,唉,識咗咪做多D,盡自己能力,跟住到咗夜晚,燕燕話渠行街,咁我米去,順便睇下D衫靚唔靚,本來睇中的啊,想買但系70蚊,好貴啊。。。。。又想買但系又唔值,真系煩S啦。。。。睇下遲去石岐有唔有的賣啦,,好耶啊,聽日開始放假寒假啦,,寒假,i love you!

没有评论:

发表评论