2009年1月27日星期二

年初二

今早8點半左右就已經比啊媽叫醒我幫渠手啦,天寒地凍,根本就唔想起身啊,逼于冇耐,都要起身啊,一起身就睇到我屋企幾只狗仔,心情好開心,覺得渠地好可愛啊,之后洗完面之后就跟住啊媽去拜神,真系特別麻煩,唉,,,天落緊毛毛細雨添啊,顯的好凍啊,聽老豆講話澳門姑丈同姑媽,表哥表嫂表姐渠D話今日翻黎拜年,我心唸,咁凍唔知道會唔翻黎呢,點解,接近中午12點時,渠D真系翻咗黎啊,仲帶埋BB女——陳天晴(我大表哥個女),叫我叫表姑,真系叫的好老啊,不過我都覺得好開心啊,我覺得好熱鬧啊,個個BB女好可愛啊,好聰明又得人鐘意啊,我相信渠將來會好勁的啊,接近3點半左右,姑丈姑媽渠D要走啦,咁我D全屋人去咗啊公啊婆屋企拜年,渠地屋企都冇癮的啊,都系系屋企系最有的啊,今日年初二就系咁樣過咗啦,都可以話系過的去啦,嘻嘻~~

没有评论:

发表评论