2009年1月15日星期四

09年的第十三日

今日半夜12突然覺得好肚痛,搞到要落樓去廁所開大啊,又凍啊,跟住叫醒啊媽,渠叫我食一粒止痛藥,我食咗之后跟住去睡覺,點知道,點都訓唔咗覺啊,仲覺得好唔舒服啊,點算好啊,唉,,我又落樓去廁所,呢次系要嘔啊,我啊媽又起身幫我搽油,呢次嘔完之后真系舒服咗好多啊,一覺訓到天光啊,啊媽同我講話次次去咁遠D地方,翻到黎都系唔舒服啊,我本人都有少少咁認為啦,到咗8:45學校要開散學禮,真系麻煩到S啊,我唔系為咗成績表,我都唔會去行啊,真系麻煩,點知道去到學校,我班只有十幾個人咋,成績又囖唔到,仲要聽埋老師D廢話,而且系體育館內好凍啊,之后,我去咗靜姐屋企玩啊,玩咗一陣之后去咗行街街,睇仲咗一對ALL STAR啊,不過好貴啊,要200蚊,真系貴啊,,,心里都唔知道買唔買好啊,不過到做夜晚,陳麗紅,渠同我去行街街,渠答應同我分擔買鞋的錢,跟住去咗買謝間店度,個個人話要188蚊啊,仲系好貴啊,之后我d 去行咗另一間店,比之前個間仲要貴啊,還系去翻之前個間啦,去到之后,我囖咗一隊試一試,我隔離又有一個女仔系度試緊,當我隔離個個女仔問價錢時,個個老板話188蚊,那個女仔就話之前個個老板話135蚊啊,之后個個人就話系135蚊,渠唔知道價錢啊,即使我哇咗一聲,好采冇比人騙咗50蚊啊,唔系浪費D錢啊,最后我都系買咗呢對粉紅色的ALL STAR,135蚊,哈哈哈,有比較堅野穿啊,嘻嘻!

没有评论:

发表评论